loading...
معرفی کالا کیارش
زانیار بازدید : 32 نظرات (0)

مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2 


قیمت محصول : 980000 تومان


برند : Miscellaneous



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2


 


نقد و بررسی تخصصی

زمانی‌که برای رفتن به شهرها یا کشورهای گوناگون در حال جمع‌کردن لباس‌ها و لوازم شخصی‌تان هستید، باید یک یا چند چمدان مناسب و جادار در اختیار داشته باشید تا با خیالی آسوده در هر جایی، به وسایل و لباس‌هایتان دسترسی داشته باشید. مجموعه سه عددی چمدان «هوسنی» «طرح 2» یکی از مناسب‌ترین محصولات موجود است که در ادامه به برخی از مشخصات اصلی آن اشاره خواهیم کرد.

طراحی و ساخت

 

 

 

رویه‌ی به‌کار‌رفته در این چمدان‌ها پارچه‌ای بوده و از ضخامت مطلوبی برخوردار است. ضخامت کافی موجب افزایش استحکام و طول عمر رویه می‌شود؛ بنابراین در صورت جابه‌جایی مداوم چمدان در سفر و البته در صورت نگهداری صحیح، آسیبی به بدنه‌ی آن وارد نخواهد شد. استفاده از پارچه به جای مواد پلاستیکی سخت، وزن قابل‌قبولی به هر چمدان داده است تا برای حمل آن‌ها کمتر دچار مشکل شوید.

 

 

برای هر چمدان‌ دسته‌های گوناگونی تعبیه شده است تا جابه‌جاکردنشان بسیار آسان‌تر انجام گیرد. هر سه سایز یک دسته در بالا و یک دسته در کنار دارند که برای حمل دستی قابل‌استفاده‌اند. یک دسته از نوع تلسکوپی نیز در قسمت بالا تعبیه شده است که با کمکش می‌توان به‌سادگی چمدان‌ها را فارغ از سنگینی وسایل داخلشان، از جایی به جای دیگر حمل کرد. اگر کیف دستی یا کیف لپ‌تاپ همراه خود داشته باشید، می‌توانید با تکیه‌دادنش به دسته‌ی تلسکوپی، به‌طور هم‌زمان چمدان و کیفتان را جابه‌جا کنید.

 

 

 

کف یا قسمت زیر چمدان چرخ‌هایی از جنس پلاستیکی وجود دارد. این چرخ‌ها علاوه‌بر مقاومت بالا در برابر وزن چمدان و وسایل داخلش، بسیار روان هستند. با کمک این چرخ‌ها و همراه با دسته‌ی تلسکوپی، حرکت‌دادن چمدان به هر سمتی بسیار آسان‌تر خواهد شد.

 

 

هر سه سایز این مجموعه، یک محفظه‌ی اصلی و دو جیب زیپ‌دار در قسمت جلو دارند تا تمام وسایل موردنیازتان را به‌صورت تفکیک‌بندی شده داخل این بخش‌ها قرار دهید. محفظه‌ی اصلی به بند (کمربند ایمنی) مجهز شده است تا بعد از چیدن لباس‌ها و سایر وسایل، آن‌ها را به وسیله‌ی این بند‌ها محکم کرده و از تکان‌خوردنشان در زمان حمل و جابه‌جایی جلوگیری کنید. قسمت داخلی درِ این چمدان یک جیب توری دوخته شده است که می‌توان از آن برای جدا‌کردن لوازم و لباس‌ها مانند لباس‌زیر، جوراب و... استفاده کرد.

 

 

 

همان‌طورکه اشاره شد، هرکدام از چمدان‌ها دارای دو جیب زیپ‌دار در قسمت جلو هستند که دسترسی سریع‌تر به وسایل ضروری را امکان‌پذیر می‌سازند. برای مثال می‌توان بلیت، شناسنامه، پاسپورت و... را در این جیب‌ها قرار داد و هنگام نیاز، به‌سرعت به این‌گونه وسایل دسترسی داشت.

 

 

 

برای حفظ امنیت لوازم شخصی در طول سفر، یک قفل در کنار هر چمدان تعبیه شده است. این قفل رمزدار و سه‌عددی است. بعد از بستن چمدان، زیپ‌های محفظه‌ی اصلی را به این قفل متصل کنید تا فرد دیگری نتواند به وسایلتان دسترسی داشته باشد.

 

 

 

از دیگر ویژگی‌های جالب مجموعه سه عددی چمدان «هوسنی» باید به قطعه‌ی پلاستیکی تعبیه شده در قسمت پشت آن‌ها اشاره کنیم. این قطعه‌ی پلاستیکی اصطلاحا تگ نامیده می‌شود. روی این قسمت می‌توان نام و نام‌خانوادگی یا شماره تماس را یادداشت کرد تا در صورت مفقودشدن یا هنگام تحویل چمدان، پیداکردنش برایتان راحت‌تر شود.

سخن پایانی

مجموعه‌ی سه‌عددی هوسنی «طرح 2» شامل سه عدد چمدان یک‌شکل در سه اندازه‌ی متفاوت است که با توجه به نیاز و همین‌طور مدت‌زمان سفر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. طراحی مناسب و قابل‌قبول و دارابودن فضای کافی برای نگهداری و حمل لباس‌ها و لوازم شخصی از خصوصیات این مجموعه به شمار می‌آیند.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2
مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2
مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2
مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2
مجموعه سه عددی چمدان هوسنی طرح 2


 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری